fredag 27 februari 2009

Jag tror bestämt..

.. att jag behöver en krafitg dos av energi och kreativitet!
Vi har suttit av hela sportlovet och de stackars stora barnen är INTE nöjda! Vi (jag & gubben) har bara inte orkat ta tag i någonting! lo är fortfarande snorig men bättre iaf. Vi har haft sjuka barn i 2 veckor nu = INGEN natt utan sömnstörningar under dessa veckor...
Ett tag funderade jag på att ta med de två stora till nöjesfabriken och leklandet där. De har pratat om det och vill dit och kolla. Men så fick Mysan erbjudande om att följa med sin faster till stallet i em, och det var ju poppis!! Så då vet jag inte riktigt vad man skulle hitta på... Gubben är ute i solen med de 2 små och jag har suttit och gjort teoriprov på nätet. Det SKA gå bra!

Nä, jag får nog kika in på någon kommunsida och kolla efter något vi kan göra i morgon istället!

Inga kommentarer: