lördag 7 februari 2009

Snyggon!

Insåg när jag kollade syster Majas blogg att jag glömt informera om en mycket viktig händelse! Nu är det ju så att de flesta som läser här också spanar in hennes blogg, men för att säkerhetsställa informationen så drar jag det jag med!

Fredag den 20:e förvandlas vi från studerande, slitna småbarnsmammor till värsta rock´n roll-bruttorna! Vi ska SJÄLVKLART på The Kings - BACKYARD BABIES!!! Nog har ni väl köpt biljetter???? Annars är det bara att kasta sig iväg, KÖP, KÖP KÖP!! Hör av er till oss så vi kan ta en eller tre av den nu mer obligatoriska whiskey´n tillsammans och bli stans snyggaste snyggon! ;-)

4 kommentarer:

Mamasnest sa...

Min bror känner sångaren i Backyard Babies. ;-) Nu kan du alltså skryta om att du känner en tjej vars bror känner sångaren i BB. ;-)

malinmys sa...

Mamasnest - NICKE!!?? Ta hit din bror, följ med själv å så drar vi!! ;-)

Mamasnest sa...

Ha ha, eller så hälsar vi på brorsan och träffar honom på hemmaplan. ;-)

malinmys sa...

Mamasnest - Ge mig tid och plats... I´ll bee there! :-)