måndag 2 februari 2009

Måndag..

Då har jag klarat ännu en körlektion utan att döda någon! Det ser jag som en bedrift med tanke på att jag varit toktrött hela dagen efter en hektisk morgon och för att inte tala på körerfarenheterna som i stort sett är obefintliga. I morse klev jag upp 05.45 bytte blöja på min, fixade välling till henne och sen körde vi upp farmorn. Hon fick ta över bebisen så jag han fixa till mig skapligt, väcka de två stora tjejerna, ta mig lite frukost, väcka näst yngsta med välling på sängen, tvätt o toabesök med henne sen kläder. Då var det bara att bre mackor till äldsta dottern, ta fram frukt och se till att de stora tog fram frukost, åt och borstade tänder. Hokus pokus så var klockan 07.10 och det var hög tid för ytterkläder på mig, de två små och farmorn som vänligen nog körde oss i morse. Till dagis o sen med bussen 07.35 in till stan för teori- och körlektiner...
Ja, min dag har rullat på kan man säga. Jag är dock nöjd över att allt gått enligt planerna och ska komma isäng TIDIGT ikväll eftersom detta kommer återupprepas varje dag denna vecka...

3 kommentarer:

Mamasnest sa...

Förlåt att jag inte har hört av mig angående lunch under veckan.
Kaylin går på dagis fram till kl 12.45, så det blir en svår tid. Dessutom drabbades jag av känslomässig kollaps här under kvällen så jag vågar inte planera mer än jag redan har den här veckan.
Jag är så känslomässigt trött att du inte anar. Nästa vecka kommer jag att vara i stort behov att göra saker utan barnen...
Kram

malinmys sa...
Den här kommentaren har tagits bort av skribenten.
malinmys sa...

Mamasnest - Du vet vart jag finns!