lördag 6 december 2008

Alla barnen..

..verkar må hyfsat ok nu. Nemi är ju fortfarande trött, men ingen har feber iaf!!
Däremot nockades jag av migrän i går kväll och är fortfarande lite off.. "Somliga straffar gud direkt" sa alltid min gammelmormor...
Till veckan har vi lite att pyssla med. På tisdag ska N till Kristinehamn på lungröntgen, på torsdag ska hon till K-D på ul för njurarna (håll tummen!!). På torsdag kväll har J luciafest och vi är ju klassföräldrar så innan dess ska jag baka lussekatter o sen ska jag fixa dukning o dyl. 06.15 på fredag morgon ska N vara på dagis = Luciafest igen! Hoppas min hjärna återgår till den relativt normala statusen...

1 kommentar:

maja sa...

Jag tycker att det är skönt att veta att du inte ligger i träda o går in i npn slags koma :) men de negativa är ju förstås att ooops där gick det en vecka till.. and no sign of my sister!! STOPPA TIDSKARUSELLEN-JAG VILL GÅ AV!!!