torsdag 11 december 2008

Lite sliten..

Nu är jag hemma på mellanlandning. Vi har varit inne på sjukhuset och gjort ultraljud på Nemis njurar. Jag fick inga tydliga besked, men människan som utförde det verkade positiv. Nemi var som vanligt helt otroligt duktig! Hon pratar, svarar på alla frågor och förljer instruktionerna utan minsta gnäll. Min lilla plutta!! Det snöar ju inte på smått vis, så jag är glad att bilfärden gick utan incidenter. Det är bättre än för många andra. Radion bröts MASSOR av gånger då det informerades om nya trafikolyckor i snökaoset.
Känner att jag är lite sliten. Har nog varit lite orolig för det här... Hoppas nu läkaren ringer i morgon så vi får alla svar!! Jag blir ju inte piggare direkt av att gå på morfin.. ;-) Sen att jag bakade till 1 i natt kan också bidra. Det blev lusseflätor istället. Insåg att det vore rent ut sagt idiotiskt att ställa sig och snurra massor av katter nu när ryggen är riktigt illa igen. Jag är så KLOK!!! Ock riktigt bra blev de också!
Nu är det bara att ta tag i planerandet för i kväll! LJus, lyktor, presenter, lussebullar osv ska packas och luciaklänning strykas. Måste nog "få mig något till livs" först!

1 kommentar:

maja sa...

skönt att hon verkade positiv iaf!!
o hoppas ni har det mysigt på lussefirandet!! Min lilla prinsessa var så vacker så mamman var tårögd- ingen skräll iof!!
krya på dig med ryggen, vi hörs sen, kramis

ps, vet inte om du sett alla nya inlägg på din blogg?!