onsdag 17 december 2008

Grinig!!

Satt här förut och skrev ett LÅÅÅNGT inlägg och när jag tryckte på publicera FÖRSVANN eländet!!! Det var väl så vimsigt att tom datorn insåg att ingen skulle förstå vad jag babblat om...

I korta drag handlade det om att jag:

I måndags var med äldsta dottern på pysseldag i skolan och bakade lussekatter och kokade kola med mina små godisar :-)
I tisdags var med grannfrun till IKEA och fyndade de stolar jag skulle köpa till de minsta i julklapp från farmor i fyndhörnan och kan alltså inhandla något mer skoj :-). Tvingade sköterskan på barnakuten att ge mig Nemis svar trots att "en läkare var tvungen att göra det"... Inga fel hittades på varken lungröntgen eller njur-ul!! Tack o lov!
I dag varit och shoppat klappar igen, på Bergvik denna gång! Gubben och Lovis var med så vi var nästan barnlediga! Nemi hade julfest på dagis.
Att jag idag också fått brev från Örebro universitet och ska infinna mig där v 5 och v 17. Undrar om jag hittar någon vänlig själ som förbarmar sig över mig eller om jag får uppleva utliggarnas erfarenheter...

6 kommentarer:

Tvärslå sa...

YIPPPPPIEEE :) Jaaa hurra hurra va jag blir glaaa ;)
Såklart du ska komma till mej - för det var väl mej du menade !?

Himla skönt att Nemi´s provsvar var bra. Åh va skönt att höra.

~~~~ Happy happy :) ~~~~

malinmys sa...

Tvärslå - Joo, jag hade nog hoppats lite fint på en inbjudan ;-) Vore fantastiskt kul att kunna umgås lite!!

maja sa...

HMMMM, jag undrar om jag kanske ska skaffa mig en lägenhet i Örebro??!!
Lite konkurans :)
Det kanske vore en lösning för att äntligen få träffa dig ?! he heeee

malinmys sa...
Den här kommentaren har tagits bort av skribenten.
malinmys sa...

Ja, det vore en bra ide´! Då kunde jag dela upp veckorna så hann ingen tröttna fullt ut på mig och så hann ni kanske inte inse hur trrråkig jag blivit!! :-) (förhoppningsvis...)

Tvärslå sa...

Bullshit, tror inte ett smack på att du tråkat ihop.
O Maja du får hänga på hit du med om du vill :)såklart.