lördag 13 december 2008

Mat, vin och piller...

Jag sitter och funderar allvarligt på om jag ska ringa apotekets rådgivning och kolla om jag får dicka ett glas vin.... Om jag inte vore rädd för att råka dö skulle jag prova ändå, men jag är lite kinkig när man kommer till mediciner och alkohol... Har dock ingen lust att avstå något av alternativen!

Vi fick ett infall och åkte till svärmor och lussade idag. Nemi var lucia och Lovis var tomte :-) Bild kommer senare. De två stora stannade i stan och gick på bio.

Julbordet igår var toppen! Ett av de bästa jag varit på och när vi åkte hem var jag så mätt att jag nästan inte ville svälja saliven! Öm i kroppen efter några timmar på en stol kände jag mig som en besvärlig kundvagn när jag kom hem. Full av skit och drog till höger...

I kväll blir det pizza. Det är så avancerad jag tänker bli i matlagningen!

Inga kommentarer: