fredag 19 december 2008

Ilsk, på riktigt...

OM jag var grinig igår kan det på intet sätt mätas med vad jag känner nu.... Jag kan inte över huvud taget komma på en händelse som gjort mig lika arg som jag varit i kväll, och jag har ändå upplevt en del... En familjenmedlems ex (inte min mans) ringde till mig och SPYDDE galla över mina nära och kära. Det är inte klokt gjort.... OM jag fått en syl i vädret skulle jag meddelat denna person att jag polisanmäler denne för förtal och trakasserier om denne fortsätter, och det är sant. Jag tål en hel del men har mina gränser, och min familj, den låter dom va! SÅ DET SÅ!!!

Om jag bortser från ilskan har jag klarar mig utan de "värsta" pillren några dagar och har nu tagit ett par glas vin. Tänker dock spöa min man i GuitarHero-battle IGEN... :-)

Thaiprinsessan - jag vänta på beskedet att seeee..... ;-)

Inga kommentarer: