onsdag 3 december 2008

kritiken noterad.

I dag har jag mottagit kritik om att jag blivit en riktig slarver och inte uppdaterar här enligt ordning. SKÄRPNING! Det är sant. Jag har inte varit här på säkert TVÅ dagar!
SÅÅÅ då är jag här.
För att inte bli långrandig, sjukdommarna avlöser varandra. Sockertrollet är bättre. Ingen feber, men lite "snusig". Så här såg hon ut i går kväll, inte sååå illa va??


I dag är däremot näst äldsta dottern hemma med snuva o feber.... Variation förnöjer sägs det. Vet inte om jag håller med! Det KAN vara så att kvällen i går inte gjorde saken bättre... De stora var ute o lekte till 21.30. Så här kul hade de!


Det har ju liksom kommit en hel del SNÖÖÖÖ sista dygnet så vi var bara TVUGNA att hoppa läxor, kvällsduschar och annat nyttigt. Vem vet hur länge vi får ha kvar den?? Snön alltså.

Det har alltså snöat konstat ett dygn men nu har det gett sig. Vi håller tummen för att den ska få ligga kvar!! vi vill ha en VIT vinter!!!








Inga kommentarer: