fredag 5 december 2008

Oj...

Insåg att mitt förra inlägg kan misstolkas som enormt egoistiskt!! SJÄLVKLART är det illa att mina "små bebisar" är sjuka!! SJÄLVKLART är det mycket värre än att jag inte får vara själv en kväll!! Nu hör det till saken att de är inte sååå dåliga. Ingen av dem är så sjuka att jag är orolig på något vis och min själ hade verkligen behövt semester! Låter kanske jätte-ego, men det är sant! Jag går här hemma med min högt älskade familj varje dag, och som regel kommer jag inte längre än till brevlådan på grund av värk och hälta. Inte för att jag vill klaga, det kunde varit mycket värre! Men ibland behöver man några timmar semester. Funderar fortfarande på effektiv lösning på det här...

1 kommentar:

Mamasnest sa...

Jag förstår dig helt och fullt utan förklaring!!! ;-)
Vi får ta och boka in en Wii kväll med massor av öl någon kväll, så är det bara!