lördag 27 december 2008

Dagens utflykt!

I stället för att ungarna skulle byta pryttlar med varandra bestämde min gubbe och hans bror att våra familjer skulle göra något tillsammans. Mycket klokt, vi ses alldeles för sällan.
Det ju också så att inte så värst många ställen passar för 5 vuxna och6 barn i åldrarna 12år, 9år, 7år, 5år, 3år och 9 månader. Dels tar vi "lite" plats, delst är intressena lite spridda. det slutade med en bowlingtur på score där faktiskt alla utom bebisen kunde vara med lite behjälpligt (min dåliga rygg, farmoderns dåliga tummar och Nemis späda kroppsbyggnad la några hinder i vägen..). Sen vill vi hinna med att prata lite (HAHAHAHAAAA! Vilken värld lever andra i?? Inte min iaf!) så vi skulle hitta någonstans att ta en fika. Ett nytt ställe "Coffeehouse By George" hade stort nog men anske inte direkt urvalet vina små sparvar önskat. Jag TROR min gubbe bytte några ord med sin bror i deras ände av bordet, själv matade jag bebis och försökte hälla i mig lite kaffe innan det helt svalnat av. För övrigt ett mycket mysigt ställe som man kan gå till om man är några stycken! Tror dock inte jag går dit med 4 ungar igen... Det får nog bli McD i fortsättningen...

Inga kommentarer: