tisdag 7 oktober 2008

Beroende..?

Jag kan inte sluta tänka JAG MÅSTE HAAA!! Jag känner i hela kroppen vid massor av tillfällen under dagen att bara jag får det så blir allt bra. Då kommer jag få lugn i själen och jag kommer på något magiskt vis att lösa alla världsfrågor. Dagen kommer säkert sluta med att jag införskaffat det. I allafall gjort ett tappert försök... GUITAR HERO - HERE I COME!!!!

I dag har jag och min man varit förlovade i 15, jag repeterar, FEMTON år! Jag begriper inte hur det gått till! Särskilt som jag inte blivit mer än 6 år äldre sen vi träffades... Såklart jobbar han kvällen så vi får fira med lunch någonstans och bara ett barn i släptåg. Då är vi ju nästan själva! Ensamtid? Jo visst! mellan 23 och 05.30 med något litet undantag i form av bebismatning.

I dag skulle också min svärfar fyllt 63år så barnen ville åka upp till minneslunden med en blomma. Såklart vi ska det! På vägen kommer vi också hoppa in till min kusin som fyller 45år idag. Sen har mamma, syrran och jag namnsdag.

Om jag uttrycker mig såhär -Vi glömmer sällan det här magiska datumet! 7 oktober... Hör ni inte hur fint det klingar..?

2 kommentarer:

Mamasnest sa...

Grattis på namnsdagen!

Mimmi sa...

såå sött. Grattis på er allihop!
Kram Mimmi