lördag 25 oktober 2008

sinnesvariationer

Ja, jag vet att det är småsaker utan egentligt vikt och värde, men jag blev så BESVIKEN nu i kväll när jag insåg att halloweenparaden varit i dag och inte i morgon som jag trott hela tiden! Jag har ju lovat ungarna, sytt dräkter, köpt smink o... ja, ni vet.

I dag hade vi däremot en trvlig eftermiddag. Vi besökte Tomten i halla. Givetvis kom vi lite sent så allt var inte kvar (det är tomtehälja), men vi hann med karusellen och affären och några goa tomtar. Min modiga Nemi satt i knät på rund o go tomte från Norge som bjöd på "starkt godis". Jag tycket han såg ut som en riktig vätte med godiskäpp ja!



Vi får väl se vad det blir i morgon nu när paradplaneringen omkullkastades.... Kanske en tur till Halla igen så ungarna hinner med ridturen eller IKEA kanske..? Vi får nog rösta. Eller inte ;-)




Inga kommentarer: