måndag 20 oktober 2008

Katta.


Jag har många gånger "snokat" runt på bloggar och tänkt att GUD så bra! Folk är helt otroliga! De är så kreativa och fulla av visa tankar.

Sen tänker jag varje gång att Ja, Jag vill också!

Nu är det säkert så att man inte blir helt fantastiskt duktig på en massa saker bara för att man lyckats skaffa sig en blogg, men det kan ALDRIG skada att försöka! Jag lider ju, som jag nämnt tidigare, av överkreativitet. Har dock allt för sällan ork att bli seriös i mina "alster" så ni får ta det för vad det är om jag råkar visa något vid något tillfälle. Känner att det kan var klokt att försöka rationalisera upp mitt virrvarr lite iaf!


Som nu tex! Jag har suttit hela förmiddagen med min hemtenta och varit MYCKET strukturerad. Helt plötsligt slås jag av att det faktiskt mer eller mindre stormar ute och då flyger ju självklart häxan i mig! Vill ut och skutta i löven! Yla mot månen eller göra andra halvgalna saker (nej, vi provar inga droger på kursen).


Vem fan vill sitta och skriva om neuron när man kan leka markatta?

Inga kommentarer: