lördag 4 oktober 2008

Muffins

Tänkte för ett tag sen (ganska länge sen faktiskt..) att jag borde göra som mina kreativa vänner och börja blogga. Jag finner stort nöje i att iaf kunna läsa några rader om de som jag inte alltid hinner ringa upp eller träffa så ofta som jag önskar.
Sagt och gjort!
Det värsta är att komma igång.. Vad och framför allt VARFÖR skulle någon vilja läsa om MIG? Ja ja, spelar roll eg? Jag kan ju alltid skriva till mig själv!

Idag har jag för övrigt gjort ett mycket viktigt test... Resultatet?


Jag är en Rabarber, hallon & jordgubbsmuffin -

"Du är en sökare, som aldrig riktigt kan bestämma dig för vad det är du egentligen vill. Förra året ville du vara den strikta affärsmannen/kvinnan. Året innan det reste du till Indien för att finna dig själv. Men i år har du bestämt dig. Du behöver inte välja. Istället proppar du i så mycket du kan i ditt livs muffin. På dagen jobbar du på kontor, på kvällen är det new age som gäller."

Sånt här kan säkert vara jättebra och jätteviktigt att veta!

http://www.dagensmuffin.se/test.pl

2 kommentarer:

Mimmi sa...

ÄLSKLING!
Klart du ska ha en egen blogg!
Äntligen får jag veta mer om min favoritMalin och nyblivna systeryster.

Muffins? Indien? affärskvinna? Hahaha... (jag skrattar rått) De där falska muffinsbagarna har ingen aning om vem de har att göra med. Jag vet bättre. För du är alltihopa på en gång. Så det så. MultiMalin-nymf.
För övrigt tycker jag att ordet muffins är alldeles för nära besläktat med andra vackra synonymer som fimsan, snuffsan, muttan o liknande..
Har jag satt nivån på kommentar-chargongen nu?
Haaahahahaaaa... = nervöst häxskratt (eftersom jag anar oråd på min egen blogg)
I got to go...
Kraaaaaaaam!

Tvärslå sa...

Å fasen...kunde jag aldrig tro om dej sis, själv blidde jag en müslimuffins för ett tag sedan.