tisdag 21 oktober 2008

F*N F*N F*N!!!

Den enda i världen som står ut med mina neurotiska sammanbrott i tenta-tiden är BORTA!!! Hon går och tar "tajmout"!!! Lyckat... VEM ska jag ringa och berätta om min förvirrande text om receptorer och GABA och endorfiner och... Ja ni vet.... HUR ska jag veta att jag förstått och förklarat rätt om jag inte har någon att bolla med? Jag begriper ju inte själv vad tusan jag skriver om!! SHIT!! Paniken väller fram.

Gubben försöker sitt bästa, men komentarer som "ja, det låter jättebra även om jag inte förstår de latinska orden..." gör att jag tvivlar starkt på min kompetens....

3 kommentarer:

Tvärslå sa...

Jag tror på dej till 100 %.
Lita på min intuition sis, du fixar det här.

Mimmi sa...

Gulltufsan! Jag finns ju här ändå! Skärp dig! Skicka mig hemtentan omedelbums... Jag vet preciiiiiis hur vi ska göra.. hihi.. jag har en plan!
Om du ska få panik så måste jag dubbla... fyyyy.. å det är jobbigt. Låt oss låta bli.
Låt mig citera:
"Dirty Babe
You see these shackles baby I'm your slave
I'll let you whip me if I misbehave
It's just that no one makes me feel this way...."
Tjohoooooo!!!!!!

maja sa...

HMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMM
DET VAR JUST DET HÄR INLÄGGET SOM FICK MIG ATT STARTA EGEN BLOGG, kanske borde tacka för det, men neeej, JAHAAAAAA DEN ENDA I HELAAA VÄRLDEN!!! TAAAAAAAAAAAAACK FÖR DEN KÄNGAN... GRRRRRRRRR