lördag 11 oktober 2008

Intensiv tid.

Från att klockan verkat ha gått o slow motion så rusar allt på i sken helt plötsligt! I går kväll hade planerad kvalitetstid med näst älsta dottern. Vi spelade guitar hero och sjöng duell efter duell på singastar. Vi åt favvo-mat och godis och melon och.... Klockan blev snabbt sent och vi behövde sova. I dag, nu, känns det som jag nyss kom upp (det gjorde jag INTE kan jag lova!). Jag har 1000 saker på min lilla lista och typ ingen klar. Hur går det till? Har ju födelsedagsbarn på måndag så jag måste fixa iordning lite.

I kväll ska gubben ut med jobbet. De ska bowla och dricka öl. Det innebär att vi har tjejkväll här hemma. Typ repris på gårdagens kväll +dotter -gubbe skulle jag tro.

Näe, inser nu när jag sitter här att jag inte har NÅGONTING vettigt att skriva om. Jag sitter säkert här för att slippa ta tag i det jag borde göra.

1 kommentar:

Tvärslå sa...

Äsch det finns så många borde att man verkligen borde strunta i dom !