tisdag 14 oktober 2008

Kurs och diciplin...

Kom nyss hem från min sista föreläsning i denna kurs (Droger ur ett psykologiskt perspektiv) och tänkte inspirerat att jag minsann direkt skulle sätta mig vid datorn, påbörja hemtentan som ska vara inne nästa fredag och ev hitta några coola detaljer. Istället sitter jag nu här och funderar på om älsta dottern ska få skaffa den bild-dagbok på nätet hon tjatar om och VAD ska hon då i så fall ha den till eg? Jag funderar också på om jag inte borde kolla in min kurskamrats hemsida eller kanske borde jag kolla om inte tradera har några bra auktioner på något jag VERKLIGEN behöver (vad nu det skulle vara...).
Det kan vara så att min självdiciplin än något ur funktion. Går den att laga? Tips mottages tacksamt...

Näe, nu tror jag jag ska gå och äta lite tårtrester.

Inga kommentarer: