onsdag 29 oktober 2008

Thaiprinsessan

I dag skrämde min thaiprinsessa nästan livet ur mig! Hon la in på bloggen jättefina bilder med överskrften strandbröllop! Givetvis var bilderna tagna på lååångt håll och det var helt omöjligt att utskildra VILKA som fanns med. Sen att hennes prins för tillfället (tror iaf han är kvar) befinner sig på samma ö gjorde mig inte mindre misstänksam! Jag vill ju veta juh! Hade hon gått o gift sig där långtbortibyn så hade jag ju genast fått börja planera en sjujäklans fruhippa som sträckt sig över alla mellandagar eller något liknande... Och OM hon skulle gifta sig där långtbortibyn så kan jag ju faktiskt förstå det med tanke på bilderna dom visat, men då borde hon ju säga det iaf 14 dagar innan så man hinner sälja alla ägodelar och ta en flygstol och... eller iaf skicka en tomte hon kunde gräva ner i sanden så man är med på ett liiitet hörn ;-)

Nu har hon iaf dementerat alla sådanan påståenden som tyder på att hon har någon som helst delaktighet i bröllopet förutom smygkikande från altanen...

Inga kommentarer: