torsdag 23 oktober 2008

Gast

Just i denna stund sitter jag och VÄNTAR (hörde du att jag skrek ;-)) på att min darlig i Thailand sa dyka upp på mn .Vi har liksom en dejt hon och jag. Den är dock mycket tidsbegränsad eftersom hennes son och min älsta dotter har en likadan lite senare. Min lilla mimsanvimsan har nog tappat tid och rum idag också. Nå, även solen har sina fläckar.

Annars har jag struntat i min tenta i dag och har glatt ägnat mig åt Mysans gast-dräkt hon ska ha på halloweendiscot i morgon. Precis som vanligt ser inte resultatet ut som bilden i mitt huvud. Undrar om det kan bero på att jag inte har tålamod med mönster och beskivningar och dylikt... Jag kan dock lova att ingen mer kommer ha en sådan dräkt!! I morgon ska jag vara discovakt. Är våldsamt sugen på att klä ut mig till det hiserligaste barn på denna jord har skådat! :-D Är dock osäker på reaktionerna från barnen, föräldrarna (som faktisk ska lämna sina skyddslingar hos mig) och inte minst från mina egna döttrar... De skulle nog inte prata med mig på ett bra tag, och jag som är klassförälder nu i sexan och allt!! :-D HAHAHAhaaaaa...!

Jag vill OCKSÅ gå på halloweenfest!

Inga kommentarer: