söndag 19 oktober 2008

Räknaren

Åhh! Nu har min pyttebebis fått TVÅ tänder!!! Uj uj uj... Joo, hon är visserliger 7 månader, men ÄNDÅÅÅ! Hon är ju min pytte!

Vet inte om ni noterat att jag nu mer har en räknare. Det var min syster som påpekade att jag borde ha en sådan. Varför har jag inte riktigt kommit underfund med än. Det kanske är för att se om man blir populär? Eller är det för att man ska förstå att ingen egentligen är intresserad av att min bebis fått en tand? En vän till mig (icke bloggare) sa att hon inte kunde BEGRIPA varför folk la ut på nätet att de köpt nya skor för en månadslön eller skulle gå och sminka sig för att ta en sväng på stan. Jag förstår vad hon menar. Men jag vet ju också att jag själv tycker det är kul att läsa just sådant om "de mina". Alltså mina vänner, släktingar eller de jag TROR jag känner genom att ha läst massor av personlig info om på deras blogg... Och så sitter man här själv.

I dag andas jag faktiskt lite mer syster.

1 kommentar:

Tvärslå sa...

(PS.det finns räknare som tar spår...tycker det är lite skoj för då kan man hitta intressanta bloggar via länk)
Skönt att du andas, jag är numera asstessad och vete fasen hur jag ska hinna ta några andetag (o ändå sitter jag här ? hm.. o andas kanske?)