måndag 12 januari 2009

2 kvar!

Ja, jag hittar bara 2 ungar här hemma nu!! :-o

Nä, skämt åsido, de andra två vet jag (ungefär iaf) vart de befinner sig. Nu har jag satt äldsta på att passa minsta så jag ska bli klar i sovrummet, och vad GÖR JAG??? Sitter här... Jag har ganska exakt en timme på mig innan jag måste bylsa på mig och mini för att traska iväg i stormbyarna och hämta Nemi på dagis. Äldsta dottern gör iaf stora framsteg hos tandläkaren (ärvt mina tandläkar-nerver..) och klarar arr gå dit och genomföra det som skall göras (inom "rimliga"gränser då..) och idag togs äntligen 4 röntgenplåtar! HURRA!!
Hittills syns inga tecken på att hon skulle ärvt mina tänder heller så jag håller tummen!!

3 kommentarer:

maja sa...

ATTANS... haru sett vad våra besöksräknare skjutit i väg- som raketer!!!! Vad faan e de som händer?? Jag känner mig förföljd.... tror numer att nån spionerar på mig hela tiden!!! oops, nu såg jag någon gå förbi utanför!!!SSSäkert bbbbara för att spionera på mig??? Tycket det klickar konstigt i telefonen...avlyssnad? Näää.. hade bara tryckt på den av misstag!!!

Men-be aware- "de e nåt mystiskt på gång som är i gjörningen"
puss från söstra

malinmys sa...

Ja, jag veeet!!! 40 besök sen igår kväll... Hmmm... man får nog börja be om identifikation!

Anonym sa...

Ha, ha, ha! Det är kanske mitt fel... jag har länkat er... sorry!
Hoppas ni inte är arga. Det är ju så roligt att läsa bloggar...