måndag 26 januari 2009

Jisses!!

Sitter nu här i min kära systers lgh i Örebro och är sååå slut i hjärnan!

Första dagen på studieveckan är slut och jag är bara SÅ smart nu! Näe, men det har iaf gått bra. Systersonen förbarmade sig över mig i morse och tog mig till universitetet i sin BEDÅRANDE opel från -74! Nu får jag dock klara mig lite mer på egen hand, och det ska väl lösa sig. Tror jag.

Ni som efterlyst bilder från festen får vackert vänta tills jag kommer hem, tidigast fedag kväll.
Risken är dock stor att jag inte har så mycket energi kvar då...

Förresten bör jag meddela att min kära syster är "så mild och rar, rent utav underbar"!

3 kommentarer:

Anonym sa...

Hallå där, har du börjat plugga?? Fill me in!! Sofia.

Anonym sa...

Tänk att jag ska fatta saker så himla trögt? Är det på heltid i Örebro???? Ska du vara där hela veckorna nu?
/Mimmi

Tvärslå sa...

Hallå där - jag ÄR ju så mild o rar ju... har dammsugit nu innan du kommer så du slipper se eländet, disken ska snabbdiskas och så ska det stå mat på bordet tills du kommer hem ;)
Haha sicken underbar kärring jag är. (men bara idag ;))