söndag 4 januari 2009

I dag..

Oj oj oj... Nu har jag inte skrivit något här på lääänge igen! ;-) Hinner inte riktigt med! Nu har jag lekt 5-barnsförälder i några dagar - helt utan problem! Kanse beror på att det var ett gossebarn på 12år vi hämtade hem ett tag ;-) Han och äldsta dottern har mycket gemensamt så fnissen halva nätterna har varit oundvikliga. I natt någon gång vaknade jag av gapskrratt men då fick jag ta i med min bestämda stämma (mest för att jag inte orkade kliva upp och viska försynt i dörren...), sen blev det tyst tror jag. Jag somnade iaf om. Barnen i fråga har dock fortfarande inte klivit upp... I dag åker den lånade gossen hem och vi återgår till vår lilla ursprungsfamilj. Thaiprinsessan - han är välkommen tillbaka närhelst!

Jag har också lyckats boka vår favoritlokal till gubbens 40-årsfest :-) Nu är det bara att sätta igång och finplanera, för att inte tala om INBJUDNINGARNA!!! Shit! Jag måste kanse bjuda lite folk också!!!

1 kommentar:

maja sa...

JAAAA, bjud lite folk vetja!!! tror det blir roligare så, speciellt eftersom gubben brukar bli lite pööömsig runt 22.30!!
Hörrruuu- fick en bra ide- hur vore det om du bjöd vår syster från Öbro...?? Vore kul att se snyggot igen.. pussselipuss