lördag 24 januari 2009

Tjipp & Tjoo!

Ja, nu har jag börjat andats normalt igen och pulsen har sjunkit till ynka 120/70.

Kroppen är ööööm idag och då inte på de ställen "normala" människor ofta är ömma efter en fest. Nix, huvudet har inga som helst bekymmer! I alla fall inte mer än vanligt..
Min rygg och högerhöft däremot!! SHIT!! Vad har jag gjort?? Buggat? Jaaa... än sen...? byst-tacklats av entusiastiska gäster..? Jooo, visserligen... Halkat kana ner för långa backen (som INTE var sandad) till festlokalen? Japp. Det med.

Kvällen avlöpte ungefär som förväntat med många glada tillrop, improvisationsteater, falsksång och skönsång. Min gubbe var så nöjd så och då gör det ju inte så mycket att jag haltar på båda benen nu ;-)

Förresten, kan man avgöra om någon haltar på båda benen...?

4 kommentarer:

Mamasnest sa...

Du har blivit utmanad i min blogg! Läs mer här:

http://mamasnestmum.blogspot.com/2009/01/utmanad.html

Mamasnest sa...

Var är bilderna undrar jag fortfarande?! ;-)

Anonym sa...

Hej, underbara Malin! Vad roligt att ni hade en lyckad fest, och vad roligt att du besökt min blogg!! Du är jättevälkommen! Fortsätt gärna, det är roligt att ha lite kontakt med världen utanför "mitt nya liv". Kram, kram Soffipropp.

Anonym sa...

Hej
Och Tack än en gång för en mycket trevlig tillställning!
Jag ber än en gång om ursäkt för missbrukad bordsdekoration, för att jag missade Majas mun - rackarns vad svårt det är och sprätta mat med skedar...
Det var så trevligt att vara med på en mogen fest med upplyftande inslag av sång och underhållning.
Tack även till Stefan som varit snäll nog att vara först ut, av oss -69:or, med att fylla 40!!!!!
Känn dig redan nu inbjuden till mitt kalas... som det tyvärr (hihi) är nästan ett år kvar till... sååå ung....
/Kram Mimmi