onsdag 28 januari 2009

Ont, det gör ont..

Gnäll, gnäll, gnäll....

Och så frångår jag min oskrivna regel - IGEN!
i morse vaknade jag med en rygg jag kunde klarat mig utan. Kände redan igår att det var på gång, men man VET ju inte säkert innan det "illa" knackat på och klivit in! Ja, min rygg har en post-it på sig. Det står "ur funktion". Tack o lov tar det inte ner humöret lika illa varje gång. Beror det på mitt trevliga sällskap månne tro? Inte alls omöjligt!
Jag har alltså inte kommit iväg till skolan än utan har nöjt mig med att pillra lite och ätit en stadig frukost. Nu väntar jag på stora "det bääär". Tänker INTE gå iväg på ren vilja och bli sängliggandes i flera dagar igen! Nix, nu ska jag läsa av kroppen och vara snäll mot den! 2 heldagar på en stol-ifrån-helvetets-portarnas-vaktstuga, då behöver man lite vila.

I morse fick jag ett bank på dörren, skönsång och finfint paket! Ska visa sen om jag kan sno bilden :-), sen har min familj ringt och sjungit i kör. Vackert sååå! Kusinen har sjungit och mobilen pipit så jag är ordentligt firad redan nu! Ja just det, jag fyller år! :-)

2 kommentarer:

Anonym sa...

GRAAAAAAAAATTTIIIIIIIIIIIIIIS!
Jag ska omedelbart ringa o sjunga!
Kram Mimmi

Anonym sa...

Å det gjorde hon ;-)