måndag 5 januari 2009

Djupdyk

Just nu behöver jag rast!!!
Jag gör ett djuuuupdyk i min patetiska garderob som jag vägrar uppdatera i rätt storlek eftersom den storleken inte ÄR rätt i längden!
Normalt och oftast bryr jag mig inte ett skit eftersom jag sällan lämnar hemmet, men just idag ska jag till helvetets-tandläkaren, och det kräver sååå bekväma kläder som existerar! Innan jag ska dit ska jag in på ett par ställen och kolla gåstol (vår kolapsade) och då vill jag ju vara iaf anständig! Och EFTER tandläkaren när jag är på pickalurven och allt ska vi till en kompis en stund! Vi har pratat massor, men hon har aldrig SETT mig i det tillståndet.. Hmm, hoppas hon inte får slag! Neddrogad och med tryckmärken i hela ansiktet efter lustgas-slangarna...
Det blir inte bättre av att det är -15 grader ute...

Joo, jag är nog liiite speedad av nervositet! Mår faktiskt fysiskt illa, men så är det varje gång. Det ger sig.

Det blir sköna anskrämliga kläder! Avgjort!

3 kommentarer:

Tvärslå sa...

Men du är sablans duktig som tar itu med det iallafall.
Hoppas det går bra.



(Undrar vad som menas med verifieringsorden som är - cycho ?)

maja sa...

HA HA HA.... CYCHO... man kan ju undra vilken av mina systrar ;) det står för!!?? Tur att lillasystern överlevde tandläkarbesöket trots "anskrämliga" kläder!!
Synd att du inte kan röra på käken eller äta mat- men what the fuck-DU KOMMER BLI SKITSMAL!!! Man måste se det positiva i allt :)
puss på dej "cycho"

malinmys sa...

Tack systrar! Ni är så söta!!