tisdag 13 januari 2009

Svärmor och huvudvärk.

Tack och lov har inte dessa två något samband, jag råkar nämnligen trivas alldeles förträffligt i min svärmors sällskap!
Stackars de som inte gör det, det måste vara hur jobbigt som helst!
I alla fall kommer min svärmor (med hund) hit i dag. Hon ska hjälpa mig med de små i kväll när jag ska på möte med äldsta tjejen på HÖÖÖGSTADIET!!! Shit! När blev "mammas lilla piga" så stor???

Om huvudvärken ger sig kanske vi rent utav tar ett glas vin ikväll när alla barnen somnat! Mitt på en tisdag, det ni!

2 kommentarer:

maja sa...

alkohol är bra- speciellt rödvin- vilket jag ju vet att ni föredrar :)
Men hoppas inte svärmora blir kvar för länge, hon har ett farligt inflytande på dig :) vin är bra i måttliga mängder- och inte FÖR ofta.. ajabaja
själv spar jag mig till en viss 40årsdag..

malinmys sa...

Vi är ALLTID måttliga! jag behöver träna lite inför samma kalas...