onsdag 21 januari 2009

sjukhuset...

Vi kan nog starta en ny serie om vårt hus som heter så...

Nu i kväll har Jolin ont i halsen, jag har fortfarande lite feber och en mycket snuvig näsa, Nemi hostar och Lovis har i skrivandets stund 38,7 i feber och hosta...

Ja, jag borde väl inte vara förvånad! Min mamma fyller ju jämnt i dag (60år) och vi har för en gång skull planerat något som verkade klaffa bra!

Såvida inget radikalt inträffar blir nog festen av i alla fall, men jag får väl hålla mig alert (inte bli för full) ifall jag måste rycka ut hemma, och det är lite emot mina principer. Att hålla mig nykter på fest alltså ;-)

2 kommentarer:

Tvärslå sa...

Säjer dte samma här som där - Vilka sjuka systrar jag har, käka blåbärsextrakt och sluta nysa på varandra ;)
Krya på er.

Mimmi sa...

God Damn!
Jag finner inga ord.. ni har sån j-la otur!
Jag hoppas Stefan e någorlunda frisk???
/Mimmi