söndag 11 januari 2009

Renset förtsätter...

Det är helt otroooligt vad mycket grejjer jag har!!! Ja, jag skriver jag för det är till tjyvens och sistens mest mitt fel. Jag hamstrar, återvinner och ser något nytt i ALLT!! Jag väljer att kalla det kreativitet...
Efter att ha läst om "sopgubben" som krop vilse i sitt hem fyllt av sopor känner jag dock att jag måste ta mig ur den här fällan! I dag har jag tillbringat den mesta tiden i vårt sovrum... Ni som varit här vet... Men jag väljer att INTE tala högt om hur mycket grejjer där funnits.
Klar? Nix, men på GOD väg! I morgon... Jag hoppas på imorgon.

4 kommentarer:

Mamasnest sa...

Se för guds skull till att bli av med skräpet, du får inte gå vilse nu!

maja sa...

NEJ DARLING,GÅ INTE VILSE!!!
Jag missade 1000!!! FAAAN ingen tårta för mig- men stort grattis till dig :) lätt att du själv sätt o gick in o ut på bloggen för att du inte tyckte jag behööövde nån tårta :) puss på dig

Tvärslå sa...

Hahahahaha....men du ...inga barn försvann va ?

maja sa...

shit tvärslå- du måste ha skrivit kommentaren typ 20 sekunder efter mig!! coolt... din lilla nattuggla där :)