torsdag 22 januari 2009

Till er som är rädda..

...för att bli utan tårta i morgon kväll vill jag bara meddela att panodil och alkohol fungerar utmärkt tillsammans så vi kör på partyvarianten!

Jag kommer bjuda på total förnedring (av mig själv, gillar inte att förnedra andra) såvida ingen har något bättre förslag...?

En idé kan låta sååå bra i huvudet! Särskilt om den kommer i god tid. Sen däremot när man närmar sig "final" och börjar med finplanering och dyl undrar man "HUR I HELVETE TÄNTE JAG EGENTLIGEN!!!"

Ja, jag funderar fortfarande på detta...

3 kommentarer:

Anonym sa...

FÖRNEDRING! FÖRNEDRING! FÖRNEDRING!

malinmys sa...

Anonym... Jag vet vem du är... och du är nu mer inplanerad i förnedringen!MMMOOOAAAAHHAHAAAAA!

maja sa...

Lilla gumman... Förnedring är inte rätt ord för denna händelse!!! Det kallas KÄRLEK!!!!
Jag tror det kommer bli jättebra- och din man kommer känna sig uppskattad och älskad- det är ju också det som är andemeningen i det hela...
dont worry- jag o fröken anonym står bakom dig- starka *hmmm* o vackra *hmmm*
well, vi står bakom dig iaf...
Ps, sprit o panodil funkar finfint :)